Sista dagen

av åtta jobbar jag i dag, OM jag får flex i morgon vill säga:) Känner mig faktiskt helt knäckt, grinar för ingenting och bara sover och sover men i dag var jag duktig och klev upp kl 10.30...!
Förkyldningen släpper visst aldrig, har varit halvsjuk i typ 2 veckor nu.... det innebär ingen träning, trist!
Denna vecka har vi haft två utbildningsdagar, (på mina lediga dager). Jag har iaf lärt mig massor, mest om pd-maskin och andra saker som man ska tänka på när man jobbar med njursjuka. Känner mig verkligen motiverad att plugga något mer.
I går kväll var vi hos Kicki som fyllde 28 år. Träffade familjen Persson, fikade och umgicks, det var supermysigt:)
Lina e fortfarande i Mexico, har fått mail och de har visst haft regn halva tiden. Lider verkligen med dem, så jävla orättvist!
Nu ska jag snart iväg å jobba kväll, först ska jag ta en sväng på stan och se om jag hittar några julklappar. Har köpt till pappa, kusin, och Kicki så man kan ju säga att det är en del kvar....
Nu har nog mamma och pappa bokar en resa till Nådendal som vi ska åka på januari, ska verkligen bli kul att göra något tillsammans med dem, det är inye så ofta. Sedan ska vi fira mamma på sin 50-års dag:)

Nu ser jag fram emot lördag då det blir bubbel, fest, mat och massa surr med Roffes gäng:)

Ok, Elin du shoppar, hör av dig om det är något som jag ska köpa/fixa...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaa, det gör jag gärna. Brukar du gå på pass eller bara gymmet?

2006-12-07 @ 11:53:32
Postat av: Maria

Frågade, men hon trodde inte att det var nåt för henne. Har inte kommit mig för att ringa dit än, men ska göra det imorrn, sen kan jag träna med dig. :-)

2006-12-07 @ 22:37:27
Postat av: Elin

Jag tänkte nog även köpa in två flaskor vin (vitt) till maten, om alla vill ha, men alla dricker väl vitt vin??? Jag hör av mig om det är ngt, glassen kommer imorgon tillsammans med ingredienserna till maten!

2006-12-08 @ 07:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback