Leeedig

Åh, de e så himla skönt:) Känns som om det vore evigheter sedan som jag var ledig mer än en dag. I dag ska jag:

* Gå på stan och införskaffa lite julklappar och ev. en ny topp till helgen:)
* Städa lägenheten
* Tvätta
*Försöka att hinna med en promenad
*Plocka ögonbrynen
* Softa i soffan:)

I går var David på julbord med ortviken, som jag förstod slutade inte det bra. Hade svårt att somna eftersom jag väntade på att han skulle rasa in i lägenheten. Mycket riktigt, han kom hem med dunder och brak och många suckar:) Mindre roligt var att jag hade svårt att sova när han var hemkommen också, var livrädd för att få en spya över mig!!:( Just nu sover han som en stock men han lär nog vakna när städarMalin tar över:) Usch vad hemskt, jag ska nog ta shoppingen före.
I morgon kommer Lina och Jonas hem från värmen. Hoppas att jag hinner träffa dem på söndag.

Hoppas att det finns några platser åt oss i bubbelpoolen i morgon, ser fram emot det. Tur att det bara e Roffesgäng, det e ju liksom inte bikinisäsong:)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är imorrn jag kommer med maten!!

2006-12-08 @ 15:26:56
Postat av: Ankan

Gisses vad jag ser fram emot Roffeträff nu!!! Är så nyfiken på vad det blir för MAT :)

2006-12-08 @ 18:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback