Dåligt med julstämmning

har det varit den här julen. Mycket pga det våriga vädret och den stora anledningen: David har haft magsjuka!!! Det har verkligen varit en hemsk julafton och juldag för honom, har han gått ner 6 kg, det e helt otroligt, själv har jag nog gått upp.Nu håller jag, mamma och pappa tummarna för att vi inte ska få det.... Vi har skurat toalett, badrum och oss själva med klorin. Känner mig handikappad utan sjukhusspriten!!!
I dag har iaf David druckit lite blåbärssoppa och vatten:)

I går skulle ju jag till Västervik med J:et och parta men jag stannade hemma hos David, kändes inte så snällt att lämna honom själv med mamma och pappa i det tillståndet som han var i.

I kväll har jag träffat mina gamla kompisar (J.et, Anna, Therese och malin P). Vi brukar alltid träffas annandagen. Det har varit super trevligt och roligt:) Kanske lite för mycket att äta men annars perfekt:) Ska försöka hina med en till date med J:et inan jag åker tillbaka. Hon fyller ju 25 år den 29/12, samma dag som mamma fyller 50 år. Tycker så mycket om den här dagen på året då vi alla träffas igen. Vi kan verkligen prata i 100 år om minnen.

Julaftonen tillbringade vi iaf i Västervik hos min kusin Birgitta och hennes sambo Klas, moster Mimmi och hennes man Kalle, kusin Robert och min familj. Innan det åkte vi till farmor, morfar och faster + kusiner och önskde en god jul. Tungt att se farmor så försämrad men ändå skönt att hålla om henne igen. Julmaten var jättegod men jag åt inte så mycket i år, är lite stolt över mig själv:) Jag tror att alla blev lada över sina julklappar. Jag fick bordsgrill, locktång, persentkort på FACE, sängkläder, smink, ljusstaker, pengar, tofflor, parfym, glas och godis. Vi säger varje år att vi inte ska köpa så mycket men ändå blir det alldeles för mycket. Julafton slutade straxt efter kl. 23 för oss, vi han precis hem innan Davids helvete började....

Nu ska jag lägga mig och läsa en bok, "Glöm att ni har en dotter", superbra:)

Godnatt, ska uppdatera med bilder när jag kommer hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback