Äntligen

Är det sista passet innan semester:) Det är verkligen min första semester någonsin. I helgen är det drakrodden också, ska träffa Kicki och Ankan var också ledig tror jag. En öl och lite mat i ett tält e ju inte helg fel:)
I dag har jag mått pyton. Har haft ont i mgen, mått illa och känt mig yr hela dagen, det började redan i natt. Vet inte om det har natt jobb å göra?? Har inte kunna äta något i dag iaf. Nu på jobbet har jag ätit en smörgås och druckit lite te. Hoppas natten blir lugn. Har precis börjat läsa en ny bok som heter "En spricka i kristallen", skulle vara skönt att få ligga å läsa lite:)
I morgon blir det vattenskidor, nervöst och spännande:)
Undra om inte Biggis jobbar i natt?? Då kanske man har lite bloggläsning att se fram emot.:)
Min planering e verkligen inte den bästa. Snart åker vi till mallis och jag e pank!! Hur bra e det? Tur man har en tät studentpojkvän:)
Var på stan och fikade och tittade lite i affärer i dag. David shoppade ett par nya badshorts. Ett par Diesel som var jättefina.
Nu ska jag surfa runt lite.

SNART SEMESTER:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback