Påsk utan ägg:(

Ok, nu ska jag bli bättre på att blogga:)
Nu är det påsk och jag ska jobba hela helgen men det känns helt ok faktiskt. Jättetråkigt att inte få vara med mamma och pappa och inte få påskägg:( Mamma skickade ett sms och skrev att i år är det första året som jag inte är hemma och får ett påsk ägg:( Kändes jättetrist men med det här jobbet kommer det ju ofta att vara så.... Får se, david kanske överraskar med något påskfirande:)
På jobbet är det för första gången lungt, kändes jättekonstigt att jobba när det inte fanns något "livsviktigt" att göra hela tiden... ganska skönt:)
I kväll ska vi äta spagetti och köttfärsås, sedan skulle jag vilja gå på bio men det vill nog inte david:( han är på väg hem nu, har varit hos Robban. Kul att de umgås lite igen:) Det behöver de nog båda.
I dag har jag inte ahft så jätteont i magen, kanske pga att det var lungt på jobbet?? Eller att jag undvek att kasta mig över godisskålen på jobbet:)
Har precis duschat nu och det är stopp i golvbrunnen, något less man blir. jaja, David har ju jobbat som fastighetsskötare så det får bli hans jobb:)
I morse gick jag upp till sjukhuset, är faktiskt imponerad av mig själv:)
Måste äta snart innan jag hungrar ihjäl....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback