Miss i planeringen

Nu har man en dag kvar att jobba av helgen, guuuud vad skönt. Det har iaf varit en jättelugn helg, vi har haft typ 8 patienter:) Mycket fika och surra har det blivit, har känts som på gamla goda tider på psyk:)
Det har inte blivit på mycket påsk firande för min del iaf, david och jag har tittat på film både fredag och lördag. Ibland blir jag så sur på mig själv. I lördags ville David gå till Rotto och lira, då blev jag jättebesviken och ledsen, kändes bara så hemskt att sitta själv på påskafton:( Hemma hos oss har alla storhelger firats och förknippas med att man umgås... Jag tycker att sådana helger känns jättejobbiga, dels för att mamma och pappa inte är här och dels för att lillgumman inte längre finns:( Försökte verkligen att låta David göra det han ville men det slutade med att jag grinade på ikea.... man e verkligen en barnrumpa! Hur som helst så är jag som jag är och jag kan inte ändra på det, fast du gärna vill det ibland David! Det blev iaf en bra kväll, vi tittade på gitarrmongot som i och för sig var svindålig:) I kväll är david hos Rotto och det känns bra, man vill ju veta vad den andra har planerat iaf en dag i förväg....

Nu har jag varit på pump och det känns som om mitt skinn är för litet för alla min muskler:) Har inte tränat på ett tag och man blir ju inte starkar av att ligga på sofflocket... hemskt, jag orkade ingenting:(

Nu ska jag sätta upp lite saker på väggarna, har ju bott här i snart två månader och inte lyckats sätta upp något än, helt otroligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback