Kul å äta frukost ensam:(

Då var det helg igen, och jag e leeedig:) Känns otroligt skönt. I kväll ska vi riva solis, en mycket efterlängtad fest:) Muffen hade nästan inget kvar i lägenheten sa hon, det blir kul:) Är det utflyttningsfest så är det:) I går var jag, Kicki och Lina på nya ikea, gud vad stort det var, vilket paradis:) Tyvärr kom vi en timma innan det stängde så vi fick springa igenom det sista:( Innan det var vi på vårmässan, också kul men det fanns inte så mycket att titta på.
I dag ska jag gå på stan med Kicki:) David sover fortafarande men det är ingen idé att väcka honom, han e arg som ett bi på morgonen:( Trist, inga romantiska morgonar här inte:(
I veckan har vi köpt ett matsalsbord, jag är mycket nöjd:) Det är dock inte mitt konto:(
I går fick vi vårt sommarschema, jag slapp jobba midsommar men annars var det ett ganska dåligt schema.... Mycket nätter utan vila efteråt..

Just nu känner jag mig bara less, arg och besviken, kan inte förklara men det ska bli skönt med en fylla i kväll....!!

Kommentarer
Postat av: ankan

Jag lovar och svär på att du ej behöver gå igenom fyllan ensam :) Solis the end.

2006-04-29 @ 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback