Grillningspremär

I dag e jag bakfull men inte så mycket som jag trodde att jag skulle bli.. Festen på solis var mycket lyckad:) Det blev verkligen en rivningsfest:) Det var blandad fylla, vissa var totalt redlösa medans andra nöjde sig men en lagom fylla:) Anakn du var mycket söt:)
Oscar var inte mycket att hurra för iaf, fattar inte vart alla bönder kom ifrån?? Musiken var ok men foket var lite mystiskt...
I kväll ska vi till johns kompis och grilla, guuud vad gott det ska bli med lite grillat kött:) Det blir premiärgrillning:) Jag ska jobba i morgon så det blir väldigt lugnt för mig, David skule nog ta sig en fylla ikväll, han däckade ju bara igår så jag förstår att suget finns där, not!
Vi har precis varit ute en sväng i solen men det var iskallt i blåsten så vi gick hem. På vägen hem såg vi en jättesöt jack russel som vi skulle vilja ha:)
Nu ska jag ta en dusch så jag får bort lite bakfylla:) Man vill ju vara fräsch till nästa fest:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback