Har nästan ingen röst kvar

efter 1 veckas förkyldning! Jag brukar nästan aldrig bli så här förkyld men nu ar jag haft ont i halsen, lite feber och snuva i över en vecka. Thomas är det lika med!

Sover jättedåligt på nätterna nu pga. förkyldningen. Graviditeten medför inte så mycket sömnproblem ändå, går upp max 2 gånger/natt och kissar annars sover jag. Önskar att lillen kommer ut snart men vill bli frist först, det skulle inte vara någon höjdare att förlösa i det här skicket!

I går fick två av mina kompisar barn, 1 jan! Grattis Sofie och Erik som fick årets nykomling och grattis Annika och Henke!

Jag fortsätter mitt fixande och trixande i hemmet och för bebisens ankomst. Har shoppat en del barnkläder och fått lite.

Lite av kläderna vi köpte i Ängelholm och på Lindex i Västervik:


Det här kläderna stickade farmor till mig, jag hade dom när jag åkte hem från bb, får se om vårat lilla knyte också åker hem i dom:


Fick den här fina bodyn av kusin Birgitta:


Sängen är målad och bäddad, redo för bebis:


Vi hade en superbra nyårsafton. Maten var det godaste jag ätit på länge.
Förrätt: En buffé av havets läckerheter:)
Huvudrätt: Älgstek, potatisgratäng, rödvinssås och sallad.
Efterrätt: Knäckflarn med glass, hallon och chocklassås.

Jag var trött och orkade inte så mycket mer än tolvslaget. Nyårsdagen ägnades åt sova, vila och äta:)

Tyvärr så hade jag nästan inga batteri i min kamera så det blev inte så många bilder... men några blev det:
(förätterna, efterrätten, Thomas och en supergullig Allvar, J:et i action)
   

Dagen magbild:


Nu ska jag fortsätta att frosta av frysen. I kväll blir det fortättningen av olycksfågeln, fläskfilégryta och soffmys!!

Kommentarer
Postat av: Lena Isaksson

Jag tycker det ser ut som om det vore fullt i magen kram

2010-01-02 @ 22:05:44
Postat av: Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

oj vilken stor fin kula!:)

Postat av: Lina B

Men, jag gråter en tår när jag ser hur redo ni är för det lilla underverket!! Kan inte fatta att det bara är dagar kvar tills vi får veta vem som är där inne... Snyft, livet är konstigt och underbart!



Puss och kram! Längar efter dig! Håller tummarna varje sekund!

2010-01-08 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback