Så stor

är både Herman och min kärlek till honom!!!




Var på bvc i går och nu väger han 5630 och är 61 cm lång. Trodde att han skulle väga mer då det känns som mina armar ska gå av ibland. Helt enkelt så att jag måste börja träna!!

Mina nya liv som jag utlovade efter påsk går ganska bra. Har inte ätit något godia i veckorna och minskat väldigt mycket på gofika.. Minst en promenad om dagen ofta blir det två. Känner mig nöjd även om jag inte känner något resultat än. Äger ju ingen våg och det e nog tur!! I morgon ska jag ut till mamma så då ska jag passa på att väga mig.

I går innan bvc var jag och hälsade på hos Ellenor och Ida. Jättetrevligt och Ida som väger 6 kg, alltså nästan lika mycket som Herman fast hon är 2 månader äldre, var supersöt! Som vanligt e det kul och skönt med mammasnack!
I morgon blir det mammabarnfika på Stures i Loftahammar med Loftahammarsmammorna, snacka om att jag lever ett mammabarnfika liv, eller som Thomas säger: Lattemamma :) Det stämmer inte för jag dricker inte latte och fikar (nästan) aldrig på stan :)
På fredag e det dax för mördarrundan igen, skönt:)

Pratade lite jobb igår med Ellenor och jag saknar verkligen inte att jobba. I början när jag var hemma ville jag inget annat än tillbaka och jobba men nu e det så sköööönt att inte jobba. Våren e här, snart sommar och jag ska vara ledig lääänge till :) Ska verkligen tänka på att njuta, alla säger ju att det går så fort!

I dag blir det en hammadag med plutten. Vi ska vara ute så mycket det går!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter härligt! Jag tyckte det var skit att vara hemma den första tiden, mest pga Iris missnöje. Men sen vände det som tur var! HOppas du får en härlig vår med mycket sol!

2010-04-14 @ 11:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback