1 månad kvar till BF!!

Känns bra:) Inte så overkligt längre men känner heller ingen brådska med att föda...  Känner mig redo, tror jag:) Förväntasfullt med förlossningen och att äntligen få se vad det är som sparkar på så mycket... Flicka eller pojke... De sista dagarna har min känsla övergått lite mer till flicka... Vem ska den vara lik?? Så mycket man inte vet..
En månad kvar tills beräknat datum, undra om jag kommer att gå hela tiden? Har iskallt räknat bort att jag kommer gå över tiden:)
De senaste dagarna har jag fått mer ilningar och ont i ryggslutet, tröttheten börjar komma tillbaka mer...
På lördag åker vi till skåne för att fira jul. Jag hoppas inte att jag kommer att förlösa i skåne även om det förmodligen är ännu bättre vård där.

I går var vi på IKEA och handlade lite saker till bebisen. Det blev ett skötbord man hänger på väggen, smidigt och bra. Handlade även ammningstoppar och lite bra linnen. I dag har jag fixat lite i barnkammaren:) Känns mysigt att bädda sängen och vika ihop bebiskläderna...

På fredag börjar budgivningen på huset. Vi ska vara med men vi har inte bestämt hur mycket vi kan tänka oss att ge... Jag vill verkligen ha ett hus, ett eget hus utan lustiga grannar...

I veckan är det bonde söker fru onsdag, torsdag och fredag, kan det bli lyxigare:)

Nu till fortsatt barnrumsfixning:)

Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

Haha du och dina bönder:)

Postat av: Isabelle

Hejsan! Jag skulle verkligen rekommendera dig att köpa ammningslinnen! Jätte skönt.. finns på Lindex! Kul att läsa din blogg

2009-12-17 @ 23:50:02
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud vad spännande idag med budgivning! Hör av dig hur det går sen, undrar hur många som kommer vara med. Ja snart kommer det en bebis oxå o det är ju ännu mer spännande.

2009-12-18 @ 07:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback