Jag ska verkligen inte säga något!!!

Har lite långtråkigt just nu och sitter och blir frustrerad över alla som inte uppdaterar sina bloggar men som sagt jag ska verkligen inte säga något..... Så jag tänkte skärpa mig en smula:)

I dag jobbar jag ett extra kvällspass, lite segt eftersom det är lördag men goa pengar:) Och det kan ju behövas eftersom vi ska shoppa en säng, en dator och en tv inom det närmaste:)

Renoveringen går framåt så nu e köket, vardagsrummet och badrummet i stort sett klart. Vardagsrummet blev superfint! Jag har verkligen målat min livsdos av tak/golvlister snart... eller inte för en dag kanske man vill ha ett hus och känner jag Thomas rätt kommer det inte bli ett nybyggt hus precis:)

I morgon blir det dans till Shake i Ljungsbro och det ska bli superkul:) Längtar otroligt mycket.
I kväll blir det mera måla och lite vin kanske:)

Work work work!!!!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Härligt roffe med ett lite inlägg :) Va kul att du/ni ska på dans!!! Vi ska iväg ikväll oxå Zlips i Matfors men jag är så trött. Varit i matforsskogarna och vandrat några timmar och det tar då verkligen på krafterna!



Jag måste börja planera för söderfärd, har inte pratat med Lina än. Det har ju varit lite mycket nu ett tag. Hoppas verkligen att jag har råd...







KramKramKram!

Postat av: Ankan

Ankan och Muffen kommer att göra Västerviks gator osäkra i Oktober, sanna mina ord! =)

2008-09-10 @ 22:47:54
URL: http://dansanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback