Beslutsångest

I dag har Thomas och jag valt halltapeter, så himla svårt! När man väl har hittat en som man nästan har spikat dyker det upp en till som ser fin ut... Hur ska man kunna välja??? Vi hittade iaf en ljus och fin som vi beställde.

På söndag har jag tagit semester och då kommer vi förmodligen ha en fantastisk dag:) Förmodligen kommer vi iväg ganska tidigt till Linköping för att gå på IKEA, det planerade inköpet är en dubbelsäng med tillbehör sedan lär det ju tillkomma en hel del:) Efter IKEA blir det kanske lite shopping av annat slag och mat. Kvällen ska vi spendera i Ljungsbro och dansa till Zlips, fantastico!! Måndagen är jag ledig, lite vila och mycket renovering förmodligen men nu börjr det ju lika något:)

I går var jag hos frisören och fixade frillan. Klippte av ca 10 cm vilket var mycket behövligt och förgade en grå utväxt och klippte bort all målarfärg som jag klantat med!!

I dag är jag en sväng hos mamma och pappa, betalar lite räkningar, umgås och fixar nätärenden! Blir snart galen av att inte ha internet hemma. Har ringt till telia nu så det borde bli klart om någon månad men eftersom det inte bott någon i vår lägenhet på typ 100 år måste teliatekniker komma ut och instalera!

Nu ska jag ta polon och brassa hem till Thomas, ikväll blir det pastasås med kräftstjärtar!

Välkomnar "Gustafsson bönan" till min blogg:)

Tapeten till vardagsrumet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback