Så söta



De här är nog det sötaste julpyntet jag äger! Jag köpte dom för ca 20 kr styck av en jobbarkompis dotter, hon har gjorde dem själv och jag tror hon är 9 år!!! Jag tycker att de är underbara!

Nu väntar snart sängen. Har jobbar tre förmiddagar i rad och det sliter på min kropp. I dag efter jobbet åkte jag och Thomas till simhallen och simmade. Skönt men det var kallt som satan, plus att någon snodde min handduk, vilken idiot!
Ringde till Lina Berman i kväll men hon svarade varken på mobilen eller hemtelefonen......man kan ju inte låta bli att undra:)

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: LIna B

Vilka fina tomtar! Fint julpyntat också! Vi har också julpyntat.

Bäbisen har inte kommit, men den verkar vara på väg! Sammandragningar och förvärkar och öppen 1-2 cm, det betyder förhoppningsvis en del!

Jag var hos Kicki igår och vi travade runt på Birsta ett par timmar. Gjorde en del bra shopping och skakade ner bäbisen några cm till:)



Hörs snart!

Kram

Postat av: LIna B

Vilka fina tomtar! Fint julpyntat också! Vi har också julpyntat.

Bäbisen har inte kommit, men den verkar vara på väg! Sammandragningar och förvärkar och öppen 1-2 cm, det betyder förhoppningsvis en del!

Jag var hos Kicki igår och vi travade runt på Birsta ett par timmar. Gjorde en del bra shopping och skakade ner bäbisen några cm till:)



Hörs snart!

Kram

2008-12-11 @ 21:34:44
URL: http://vintertjarn.blogg.se/
Postat av: malinsmix

så lite så!! Vilka söta tomtar, hur mår ni?

2008-12-12 @ 11:32:15
Postat av: malinsmix.blogg.se

Ska bli!! Har Lina fått ännu?

2008-12-16 @ 18:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback