Hinner inte blogga

i dessa juletider:)

Vi har iaf haft en toppenjul även om jag var illa tvungen att jobba julaftonsdag. Vi firade som vanligt tillsammans med mamma, pappa, Mimmi, Kalle, Robert, Birgitta och Klas. Det var underbart att Thomas kunde vara med oss:) Vi fick jättefina julklappar!

I dag ska vi åka till skåne, där vi bland annat ska fira nyår:) Det ska bli mysigt att åka till skåne igen och framförallt att vara ledig och bara vara med Thomas!

I kväll ska vi på dans i Halmstad till Casanovas, ska tydligen vara en suverän danskväll:) Längtar för nu var det länge sedan, bara min  rygg håller! Fattar inte, jag som nästan aldrig har haft ont någonstan har nu plötsligt fått mycket huvudvärk, ont i axlar och rygg!!! Irriterande!

Gå in på vintertjarn.blogg.se och titta på underverket:)

Gott nytt år alla mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hälsa Birgitta och Claes så väldigt mycket och tacka för den jättefina bodyn Ossian fick på posten häromdagen! Den var jättefin och vi blev väldigt glada! Kramar från oss!

Postat av: Ann-Katrin

Så du lever i alla fall! Jag ringde ju som en besatt på nyår men inte behagade Roffe att svara inte! tur att man inte är bitter :)



Lite lätt skadad är jag nog allt... Jag hoppas att det är någon dans i området i maj när RG åker ner. ;)



KRAAAAAM!

2009-01-03 @ 15:31:17
URL: http://dansanka.blogg.se/
Postat av: Ann-Katrin

Nu är faktiskt julen över Malin! Sätt fart på bloggeriet...



och jo vist är jag lite lätt dansskadad ;)



Saknade dig igår!!! Partade med Muffen, Maria och Martina, kändes som år och dar sedan jag var på tjejfest och gick på krogen. Jag försökte hålla lite danskurs för brudarna oxå, gick sådär. =)

2009-01-04 @ 15:42:01
URL: http://dansanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback