Jobbhelg

Just nu kretsar mitt liv kring jobb! Är jag inte på sjukan så är jag i lägenheten och renoverar. Renoveringen går framåt och det är superkul att fixa. Thomas är verkligen superduktig och gör det jättefint, jag har valt rätt karl:) Mina uppgifter är lite mer lätta som skrapa, slipa och måla fönster och förnsterkarmar, plocka spik ur taket, måla panel och röja:) Om 13 dagar ska vi flytta in och det känns lite oroligt för som det ser ut nu finns det varken ett användbart kök eller badrum:) Jag vet att det ordnar sig, det har Thomas sagt iaf:) Klippan:)

Den här helgen jobbar jag kväll fre, lör och söndag vilket är uselt men man ställer ju upp för verksamheten:) Kvällarna blir iaf ganska mysiga för man behöver ju inte stressa i säng när man kommer hem.

Just nu är jag verkligen danssugen, även om jag inte e lika besatt som
www.dansanka.blogg.se :) Nästa dans blir iaf nästa fredag då Casanovas spelar i Gamleby folkpark, på hemmaplan:)

Jag vet att jag borde lägga ut mina sommarbilder snart men vi har inte köpt någon dator än jag hinner aldrig när jag e i Loftahammar så nu lovar jag inget längre....

Min kropp har fått harmoni, kärlek och trygghet

Kommentarer
Postat av: Ankan

Besatt JAG? Förstår inte alls :) Det är så roligt där du uppdaterar. Längtar efter att få se hur ni har det! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback