1 år

firar Thomas och jag idag! Fast vi firar inte så mycket för jag e på sjukhuset och han i bygget:) Vi har småfirat lite hela helgen:) Thomas gjorde pannkakstårta och i lördags var vi ute och åt på Tättö med mamma, pappa, mimmi, Kalle, Birgitta och Klas.

Renoveringen går strålande, det kommer att bli så himla fint:)

Sambolivet går också strålande, jag känner mig verkligen lycklig tillsammans med Thomas, han är min kärlek!

Bilder kommer men jag hinner ju aldrig åka ut till Loftahammar och tanka över min kamera:)

Inflytt om mindre än 3 veckor, känns lite nervöst eftersom det fortfarande varken finns badrum eller kök:)
Kräftskiva hos J:et och markus, Dans i Gamleby folkpark,  Speedway i morgon, massor av planering och shopping till nya lyan.....


Kommentarer
Postat av: Ankan

Härligt att det går frammåt med renoveringen! 4 oktober låter ju som en fantastiskt bra dag att ha fest på, det är ju kanelbullensdag och allt! =) Jag är ledig och kommer gärna!!! Är det dyrt att flyga tro..?



Ang dansen så dansar jag äckligt mycket just nu (15de dansen efter Öland igår) och då råkar man på en del kalaskvällar.

Postat av: Ankan

Massor med kramar och pussar!!! jag var lite hetsig när jag tryckte på skicka knappen ; )

2008-08-11 @ 19:28:27
URL: http://dansanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback