Kärlek i Helsingborg

Här kommer lite bilder från förra helgen som jag tillbringade hos Thomas. Lördagen var tänkt till shopping i Helsingborg men vårvädret slog till och vi kunde inte slita oss från softandet i solen:)

       

Jag har varit lite dålig på att blogga men jag har inte haft tid. Har jobbat hela veckan men i dag är jag ledig. Vi har varit i Linköping och shoppat. Jag skulle köpa skor men hittade inga fina men det blev en sommar/dans klänning. Tycker att ag har svårt att hitta kläder jag gillar nu, vet inte om det är modet eller om det är mig det är fel på... Gillar verkligen inte tunikor och det finns ju bara det.... Tycker det är fint på andra men jag känner mig som ett tält!

Helgen som var skrev vi kontraktet till vårt nya boende, känns underbart att det är spikat även om det är långa veckor kvar.... Ska blir så skönt och spännande att få dela vardagen tillsammans med Thomas.
I går när jag åkte ut till Loftahammar tog jag vägen förbi Carsmirsborg, bara för att känna hur långt från stan vi kommer att bo. Åkte bra länge innan jag började fundera på om jag missat infarten och när jag väl inser att jag har missat infarten, kommer skylten! Vi kommer verkligen att bo på LANDET! Kommer nog att få en extrem längtan till stan och pulsen men jag är övertygad om att jag kommer att trivas på landet också.

Om 2 veckor är jag tillsammans med både Thomas och mina Sundsvallare, det känns så roligt. Mitt liv ka inte bli mer perfekt för några dagar! Ser verkligen fram emot Vemdalen, dansen komer förmodligen att vara usel men jag tror att vi kommer att få det supermysigt. Bästa vännerna, Thomas, alkohol, förhoppningsvis fint vinterväder, lite slalom och bara mysa.

I morgon jobbar jag kväll igen. På jobbet har det blivit liiite lugnare men långt ifrån bra. Alla (sjukvårdspersonal och övriga människor) som inte skrivit under på www.upproret.se, GÖR DET!!!!

Nu blir det falukorv i ugn och potatis, sedan ska jag baka en kladdkaka som jag ska ta med till jobbet i morgon:)

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag längtar också tills ni kommer! Ska bli så kul att träffa Thomas också!!
Jag och Kicki var på Birsta City i förrgår och shoppade. Träffade Maria och Lina och käkade med dem. Vi saknade dig, du skulle också ha varit där med oss:( Kicki och jag handlade i samtliga av de fem första affärerna, i varannan butik, så vi delade lika:)
Det blir nog bra att bo på landet, du vänjer dig! Huvudsaken du får vara med Thomas och bo nära mamma och pappa!
Idag ska vi på Big Comedy med Kicki, det ska bli jättekul! Tack för biljetterna!!
Många kramar,
Lina

2008-04-12 @ 14:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback