Nyklippt


Här kommer en bild på nya frissan, inte så stor skillnad men mycket ljusare och mer lugg än vanligt:

 

Vi har ju köpt ett nytt soffbord och här kommer en bild på det:


Lite bilder från när jag var hemma hos mamma och pappa:
 jag i vårsolen

 en nyrökt böckling, mums.

I helgen är jag ledig och det känns underbart. Har jobbat 2 nätter nu och i morse klev jag upp kl.11 för att klippa mig kl.12, så nu e jag trött!
Planer för helgen, I kväll: Hyra film, godis och mys i soffan.
Lördag: Ska börja dagen med träning och lite shopping och sedan blir det givetvis slagerkväll, David och jag ska till Karin och Fredrik och lilla Isac och titta på det.
Söndag: Träna och förhoppningsvis får jag med mig David på en långpromenad.

Måste bara skriva om en skitäcklig sak som hände mig igår. Skulle gå och sola på sol och pool, drop in, när jag hade betalat och klätt av mig kände jag hur det luktade äckligt och fick då se hur det ligger en hög med skit i soptunnan. Fyfan vad vidrigt, hur kan man vara så svinig att man sätter sig och skiter i en soptunna???

Svar till Anna min fd. handledare: "Bården" vi har i extrarummet är en tapetvåd, köpt på fresks:) Kul att du läser min blogg, har inte du någon blogg??:)

Trevlig helg alla!


Kommentarer
Postat av: Anna (fd handledare =)

Hej och tack för svaret!! Jätte fint var det iallafall, har ni gjort det eller var det så när ni flyttade in ? Har tyvärr ingen blogg.... Allt är bra annars, Lilla Gustav blir snart 4 månader=) Tiden går så fort!
Trevlig helg.
KRAM

2007-05-12 @ 18:05:45
Postat av: malin

Åååh vad fint håret blev! Och böckling är ju grymt gott.

Hoppas på sverige ikväll, fast jag tror de får det svårt.

Kram på dej!

2007-05-12 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback