Tiden

räcker inte längre till till bloggande....Ska försöka att uppdatera lite ändå.
 Har varit ledig i dag efter en helg på sjukan. Helgen har för ovanlighetens skull varit riktigt lugn. Vi har tittat på hockey, melodifestivalen, ätit gott och planerat för framtiden:)

Under min jobbhelg har David varit en stjärna, han har tapetserat sovrummet med god hjälp av Peter. Hur som helst så har de varit väldigt duktiga och jag e otroligt tacksam:) Ska aldrig mer säga att David e ohändig. Han e det allra bästa jag har!
I melodifestivalen var det rätt låt som vann! Jag blir nästan kär när jag ser The Ark, guuud vad bra de är! Hoppas de kommer till gatufesten i år igen!

I dag på min lediga dag har jag tränat, plockat skräp, ätit hamburgare, varit på ikea, boom och rusta med Lina, slappat i soffan. Älskar verkligen lediga dagar! Nu ska jag jobba 4 i rad, känns lite segt faktiskt. Skulle inte vilja jobba mån-fre. tänk att kliva upp 5 dagar i rag, fy fan!
Ska vara ledig i helgen, det känns kul:) Då ska vi nog tapetsera vardagsrummet och gå ut och äta med Andreas och hans flamma:)

Låter trevligt att Ankan funderar på Norge, vore ju trevligt med en resekompis:) Det här ska vi snacka mer om Ankan!!

Pratade med J:et i dag, hon var precis som vanligt. Gud vad jag saknar henne, vi planerade lite inför sommaren. Det blir nog Öland i år, bara jag får ledigt! Ankan, e ni också med?

Höll på att få hjärtstillestånd i dag när jag trodde att alla bilder på datorn var borta. Som tur var hittade David korten igen:)
Har läst ut en bok i dag också, "Inte enklare än så" av Kajsa Ingmarsson, tror jag hon heter. Handlar om ett äktenskap där den ena är otrogen. Helt ok men den gav väldigt mycket ångest, tänk om det skulle hända i ens eget liv, usch jag får rysningar! Blev nästan lite arg när jag läste boken.

Nu ska jag titta lite på tv innan jag sussar.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Vi är lediga till Öland. Men jag vill tillbaka till stan till gatufesten... om det inte är JÄTTEKUL på dansveckan vill säga. Norge började jag tänka på i Lördags, tror att det skulle vara kul = ) Och det skulle vara en fördel att åka två, så man kankse inte dör av nervositet på tåget! :)

Postat av: Biggis

Jag blev också arg på tjejen i den boken!! Ångest gav den å man tänker att man ALDRIG ska hamna där själv! Vi ses ngt!

2007-03-13 @ 09:45:17
Postat av: Ankan

Låter ju helt perfekt det! Bra att komma dit ibörjan tycker jag.

2007-03-13 @ 20:37:25
URL: http://dansanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback