Malin pensionären!

Sista natten... sedan ska jag sooova! Håller på att lägger mitt schema för april-maj nu. Tror att jag lyckats ganska bra. Har legat på -25 i timbank men nu, äntligen ligger jag på plus:)

I dag har jag inte gjort så mycket, sovit, tittat på tv och varit på Willys.

I dag blev jag nästan lite orolig för mig själv. I dag innan jag åkte på jobbet satt jag hemma i soffan och läste en god bok, åt mörk chocklad, (min nya last), och drack en kopp kaffe. Tanken att jag hade skaffat mig pensionärs rutiner slog mig, slog bort tanken men bekräftade den när jag satt på bussen påväg till jobbet. Satt och läste min bok ensam på bussen innan den skulle avgå, det kom in ett gäng tjejer i 15-års åldern och satte sig bakom mig. Herregus vilket oväsen de förde, de surrade, skrattade, (skrek om ni frågar mig) och sjöng helt hysteriskt. Jag blev verkligen irriterad, de störde min lilla pensionärsfrid!! La ifrån mig boken, blundade och tog en djupt andetag!

I morgon ska jag och Muffen till hotell Knaust och träffa ett rekryteringsföretag från Norge, tror det blir runt kl. 15. Elin, Ankan e ni sugna?
Skulle kunna vara mogen för Norge efter sommaren. Är helt besatt av att betala av mina studieskulder. Inte för att jag skulle göra det om jag tjänade lite extra, det skulle nog blir Karibien:) Eller sjukt mycket kläder!!

Vår dator hemma har havererat:( Om jag inte bloggar på ett tag vet ni varför...

Håll tummarna för att jag får en lugn natt på sjukan!
I morgon blir det nog Fresks med Lina!

Godnatt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Sugen absolut! Men tyvärr känns det inte som om jag är där riktigt än.. Ska ju bli vuxen å köpa hus, inte bara att sticka iväg då! Är sugen dock, men idga jobbar jag!
Gillar ditt nya pensionärs-sätt!:)

2007-03-07 @ 12:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback