Roliga och tråkiga saker

händer...

Jag börjar med de tråkiga eftersom jag har mer roligt att berätta sedan. Mårtens nya familj ringde och berättade att det inte fungerade med hunden. Mårten vaktade i hallen och så fort hunden visade sig fräste han.... Jag ringde upp en annan familj i Njurunda som var intresserade från början och de var fortfarande intresserade. Det visade sig att familjerna bodde grannar så nu har Mårten flyttat till grannfamiljen. Jag vågar inte säga att det är en bra sak än för man vet ju aldrig hur det går.... Jag håller tummarna iaf!!

Roliga sakersom har hänt de sista dagarna är singstars festen hos Maria. Vi började lördagen med att flytta Jonas saker från silje till Nacksta sedan åkte vi hem och tog en behövlig sväng på stan och efter det gjorde jag mig i ordning och gick till Muffen på en fördrink eller några fördrinkar:)
Hos Maria börjades det med att leka, spriten flödade!! Lite bilder från kalaset:
 Muffen på g med sina svenska hits.

 Jag och mina kära roffar.

Söndagen tillbringade David och jag i soffan med bröderna Öhlén. Vi tittade på film, spelade guitarr hero och singstars, igen. Passar alltså även bra som sysselsättning för dagenefter:)
 David rockar!

 Syskonkärlek!

Nu ska jag på spinning sedan ska jag till sjukan och göra ytterligare ett pass. Sedan är det bara två pass kvar denna vecka:) I helgen som kommer ska vi nog bara ta det lugnt. Vi ska till sporthallen och simma lite:)

Kommentarer
Postat av: malin

singstar är bäst. Har du spanat in våra singstar fester på bdb?

2007-02-06 @ 14:05:49
Postat av: Ankan

tjaba! Maran var ok, inte överväldigande direkt. Skrav en blogg igår men det var nå fel (igen) så jag kunde inte publisera. Va bra då kan vi simma ihop :)

2007-02-07 @ 19:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback