Förvirrad och frustrerad

Distansförhållanden är verkligen inte att rekomendera.... När man väl ses är ju alltid fantastiskt men däremellan är det nästan bara jobbigt.

Trodde att vi hade en lösning på vårt problem men det verkar inte som vi har det längre... Vet inte vad jag ska säga, vi har både ett liv vi inte vet om vi vill offra... När man bara känt varandra i 4 månader är det ju svårt att veta om det är på riktigt...

Önskar att jag kunde träffa honom nu, ikväll och få prata. Det är verkligen svårt att förstå varandra när man bara kan prata på telefon. Lätta att missförstå och svårt att säga vad man verkligen känner och vill....

Även om mina känslor är starka och jag vet vad jag vill vet jag inte om jag är berädd att offra det lilla stabila jag har! Att lämna Sundsvall var bland det jobbigast jag gjort!

Ska försöka att göra ett bra jobb som sjuksköterska nu!!

Trevli helg alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att jag finns för dig!!!

2007-12-01 @ 17:21:10
Postat av: Ankan

Åh gumman! FÖrstår att det är påfrestande att inte kunna vara med varandra hela tiden...

Åsså saknar jag och längtar efter dig så himla mycket!

Kramar!

2007-12-01 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback