Skitigt på köpmangatan

Helt otroligt vad skitigt det blir när man har fönstren öppna. Har torkat alla fönsterbrädan nu och jag kan säga att trasan var helt svart.  Det har gått bra och jobba natt iaf. I natt var vi tre stycken så det kan man verkligen kalla lyx:)
Nu kommer snart David hem och jag funderar lite på om vi ska äta sushi i kväll, vi har aldrig ätit det....

Hittade en så rolig bild från Muffens födelsedagsfest. Det är verkligen typiskt oss:
fest hos muffen
(Jag, Maria och Muffen).

Kommentarer
Postat av: ELin

Hahahahaha vilket roligt kort!! Men det är ju jag som tagit det så...:)

2006-09-21 @ 18:48:47
Postat av: Biggis the best

Ok, jag kan främst tisdag men även måndag, onsdag å fredag om jag går tidigare från jobbet... Vi MÅSTE ta en afternoonare!:)

2006-09-22 @ 12:54:42
Postat av: Maria

Hahaha! Gud vad roliga vi är! :-)

2006-09-22 @ 19:02:35
Postat av: malin

HIhi shake that äs! :)

har en bild på oss från ullas fest :)

2006-09-25 @ 14:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback