Oj oj oj

vad jag bloggar flitigt nu för tiden, till skillnad från vissa andra:) Det blir väl så när man jobbar natt! Har en enorm finne i pannan, skulle helst vilja gå och operera lite på den, men det kanske inte e så bra:)
I dag har David och jag gått en liten promenad i sommarvärmen, hur mysigt som helst:) David suckade inte en enda gång:)
I dag såg jag det sista avsnittet av Skärgårdsdocktorn, hur bra som helst. Fälde en tår när det var slut. Slutet vara rörande och jag fick seperationsångest. Kan säga att david tyckte att jag var väldigt konstig som grinade för att jag sett sista avsnittet av en serie... Håller nog med honom lite, men ibland kan jag bara inte hejda mig. Tror faktiskt att jag e enormt känslig, grinar ju för allt... Har nog grinat 10 gånger under tre sesonger av Skärgårdsdocktorn..

Den 5/10 skulle jag vilja gå på Aveny. Arvingarna spelar då och jag har inte varit på dem på typ 5 år. När jag bodde hemma åkte vi ju skit mycket på dem. Någon som vill följa? David ville inte! :(

Natten verkar bli hyffsat lugn men det finns ju ett antal förvirrade själar som skulle kunna sätta stop för min tro.
På tisdag blir det kakbuffe igen, det ser jag verkligen fram emot:) Ska försöka att hålla mig mer till bröd men kakor och tårta e ju så gott:) Brukar liksom dras med i någon trans när jag e med Roffes gäng:)

Ska nog kolla lite på efterlyst nu.
Snart e jag ledig två dagar i sträck:)
Tack å hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Tisdag blir skitbra det!

2006-09-25 @ 12:27:26
Postat av: Ankan

Ankan får hänga med på the någon annan gång helt enkelt :`( *ler* Den 5/10 ska jag på after work med jobbet, start på Olearys men det är mycket möjligt att jag drar mig mot Aveny sedan. =)

2006-09-25 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback