Du är vad du äter

där skulle jag verkligen platsa snart. I dag har jag avklarat ytterligare en kakbuffé med mina roffar. Snuskigt gott men ack så onyttigt. Höll mig som planerat till (nästan) bara bröd, ganska mkt "braj" ost iof.... Jaja, jag ska iaf gå på spinning i kväll så det onyttiga bränner jag bort:) Hoppas verkligen att jag kan hålla i träningen nu, har varit så lat i sommar. I går gjorde David och jag en jättestor sallad på vitkål och morötter som jag ska äta i veckan, mums:)
Ledigheten gick iaf väldigt fort, i morgon e det jobb igen.  Tycker ju att det e kul å jobba men ledighet e också väldigt skönt.
I dag innan jag träffade Roffarna gick David och jag en promenad och tittade på två bostadsrätter som var till salu. Vi tittade alltså bara på utsidan men ingen av dem var aktuella. Husen var jättetråkiga, betonghus utan uteplats, usch!
I dag hade David och jag en mysmorgon. Åt frukost framför tv:n och kollade på en film. Kollade på "Om Sara". Ganska mysig svensk film.
Nej nu måste jag bälja i mig vatten så jag pallar spinning:)

Här är pappa och mamma. Pappa med en enorm glass:)

mamma å pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback