Nattjobb

Då var det dax för några nätter på sjukan igen. I dag och i morgon sedan ska jag jobba helg men inte natt. I dag har jag varit på stan med Muffen och fikat och surrat en massa. Vi gick även en sväng i nya gallerian, men ingen hade pengar så någon shopping blev det inte. Muffen la undan ett par vinterskor, superfina. I morgon ska jag nog gå en ny sväng när jag fått pengar och allt:) Måste i och för sig köpa julklappar. Känns ganska bra iaf för jag vet vad jag ska köpa till nästan alla.

I dag ringde Jimmy och frågade om jag hade lust att buggträna lite. Han ville att vi skulle dansa åhej. Känns kul att få dansa lite igen men jag vet inte riktigt vad jag tycker om åhej.... Har ju dansat det lite när vi tränade för Brobeck men det e ju typ 4 år sedan. Ska träna på onsdag iaf.
Jag har faktiskt hittat en kille som jag skulle kunna tänka mig att tävla med... han har iof redan en partner men jag tror inte de är tillsammans som ett par och då är ju chanserna större att han ska byta partner. Han dansar i B-klass och bor i stan, perfekt! Skulle kännas bra att starta om i B klass, A klassen känns tuff! Vet bara inte när jag ska våga fråga honom:)

Gud snart e det jul och då ska jag få komma hem, det ska bli så skönt. Älskar och hatar julen men det e iaf fantastiskt att få komma hem:)

Såg föresten filmen Zozo i går, den var bra men inte topp 10. Den var hemsk, sorglig och otroligt gripande.
Skandal, på fredag jobbar jag kväll och missar finalen av idol. På söndag när den går i repris jobbar jag också:(
Nu är Lina och Jonas i Mexico, jag är avundssjuk!!!
Nu ska vi snart gå en runda på jobbet, känns som om natten blir lång!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vart någonstans i Mexiko är de? Det e fantastiskt där. E det Kicki, Lina?:)

2006-11-29 @ 12:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback