less less less

så känns det i dag, vet inte riktigt varför. Jobbet har gått bra men jag e trött i dag, jobbar kväll i morgon och dag resten av veckan. Lägenheten ser ut som ett slagfält trots att jag städade den nyss:( Känns bara som om man jobbar och sliter för ingenting.
I veckan ska jag försöka att träna mkt. känner att jag mår mkt bätte om jag tränar, man blir verkligen piggare. Kanske ska gå på orkopeden i morgon innan jobbet.
I kväll kommer nog Andreas hit, vi ska inte gör något speciellt, bara hänga:)

I går var vi på Sigbritts grav och tände ett ljus och grävde fram porslinsänglarna under snön. Det blev jättefint:) hela kyrkogården var så himla fin.
Efter det åkte vi ut till Silje och pussade och kramade på lilla Mårten, gud vad jag saknar honom ibland. Har fortfarande inte hittat någon som kan ta honom:( Vill inte lägga ut någon annons eftersom jag vill veta vem som tar honom, och att han får det bra där. Kickis Johan skulle fråga sin mamma så ett litet hopp finns kvar:) Känns så fruktansvärt om han måste avlivas:(

Nu ska jag fundera ut någon mat, ännu ett less-område!!! Några mattips?? 

Kommentarer
Postat av: Malin

Gör hollandaisesås, stek upp lök, paprika och svamp.. tillsätt peppar och stark krydda. När det fräst klart häller du över h-såsen.. och tillsätter även creime fraise med smak, typ saffransmak...
låt det koka upp och tillsätt kräftstjärtar.... njut sen till ris!! SUpergott. Nu kommer jag vara lite av en vecka, flr imorrn åker vi! kram på dej!

2006-11-05 @ 21:26:41
Postat av: Anonym

Japp jag var där då Micke släppte bomben, Lina blev helt tokig!:) Men jag minns inte vart å när det var, för jag vet inte om jag har ngn lust att gå med min ekonomi!:)

2006-11-07 @ 17:48:51
Postat av: elin

det var jag

2006-11-07 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback