Laddad

för en fest kväll!!
Var egentligen inte så sugen på att gå ut den här helgen men nu känner jag verkligen för det. David ska ha fest här med sina kompisar + några gif-spelare (skulle vissa "kompisar" veta om). Pisamt tycker jag men vissa e ju kändiskåta:) Själv flyr jag fältet och följer med Lina på saffran och käkar sedan blir det fest hos Maggan, gamla korpenlaget är det som har fest men tyvärr blev det inte så många som kom, tror bara de var 5 eller något. Vi kanske avslutar förfestandet hos oss, om det e något drag här vill säga:) Ska iaf bli grymt gott med tapas:)

I dag på dan har jag varit på stan med Kicki och Lina, shoppat och fikat i slaskvädret. Jag shoppade en grå sveamössa. Mötte upp david som behövde smakråd, han köpte en jättefin kofta på MQ och ett linne på carlings.

I går var jag på stan med Muffen, Biggis och Krillekrokodil. Vi år lunch på Tinells, mums:) Sedan gick jag som vanligt en runda på stan för att se om något nytt hade kommit in men inte.... Ska sluta gå på stan nu för jag kan verkligen hela sortimentet. Provade ett par röda jeans på MQ, jättefina men jag insåg att röda byxor inte gynnar någon med stor röv:( Satan vilken fetröv jag fick!!

I går kväll tittade jag, david och Andreas på idol, drack vin, åt god mat och chocklad. Perfekt kväll iaf:) Som grädde på moset åkte Cissi ut, henne var jag verkligen less på. Markus måste ju vinna, det finns inget alternativ!

Nu ska jag hjälpa David att röja upp denna lägenhet.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hmm..har faktiskt svårt att se David i kofta framför mig?! Undrar varför..?

2006-11-12 @ 10:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback