Jeans provning

blev det i dag efter jobbet, inte för mig men för David. Kan säga att jag höll på att skratta ihjäl mig, David passar inte i slimjeans:)
Jag har jobbat 4 dagar och är ledig till söndag kväll nu, så jävla skönt:) Denna dag har verkligen varit ett helvete, hur mycket som helst att göra. Känns så trist när man inte hinner träffa patienterna mer än vid morgonen medicinerna, så ska det verkligen inte vara:(  Har nog aldrig varit så nära gränsen att böja grina, förutom de gånger som jag börjat grina:) Hoppas inte att jag lämnade hälften efter mig som vissa andra!

På lördag blir det nog lite fest. David ska ut med pappa Söderlund och singel Henke, snack om en av varje:) Själv ska jag nog ute med Kicki och Lina. Vi ska käka på Saffran sedan blir det väl krogen kanske... Lungt blir det iaf eftersom jag ska jobba söndag natt.

Nästa vecka ska jag ha en studerande igen, denna gång blir det en T6:a, fattar inte hur jag ska lyckas men det kanske är lite lättare än man tror med T6:or...

I morgon blir det en fika med Muffen efter ett jobbigt spinningpass. Funderar just nu på om jag ska träna i kväll eller inte, e ju helt knäckt efter denna dag egentligen men jag borde rensa hjärnan....

En spark i baken till mig själv:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska ni fika? Jag är också ledig imorrn!

2006-11-09 @ 19:49:10
Postat av: Ankan

Hello! Jag jobbar i helgen:( Kväll på lör och dag på sön :( Utifrån din blogg så har jag haft en liknande arbetsdag idag som du hade igår... Helt pantad i skallen... *nya friska tag imorgon*

2006-11-10 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback