Aj Aj Aj

Vad ont jag har i mina knän:( Var ute och sprang nyss, bara på asfalt. Måste ju träna till indalsleden men jag undrar om det kommer att gå.... Man e ju ingen sprinter precis men jag trodde nog inte att det skulle slita så mycket på asfalt... Får se hur det går.
I dag e jag flexledig, känns oerhört lyxigt att vara ledig med betalt:) Vi måste passa på att ta ut flex innan sommaren för då kommer det inte att gå...
I kväll börjat lost, världens bästa tvserie:)
Valborg tillbringade vi hos några kompisar till davids kompis john. Vi grillade och guuu vad gott det var:) Man fattar inte hur mycket man saknar grillat på vintern:)
Senare gick vi in på stan men det var typ ingenting öppet, vad e det här för en skitstad, valborgsmässoafton och krogen e stängd??? Vi gick iaf på liquid, ganska kul men man e inte så partysugen när man ska upp och jobba dagen efter och dessutom kändes det tungt med typ 2 kilo kött i magen... David gick också hem, han som skröt om han skulle ta en tvådagars:) han e för gullig:)
Denna månad gick typ allt till räkningar, fan vad det är trist:( Känner mig som en student fast jag jobbar:(
Nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag börja läsa en bok. läste ut en i morse. Jonas Eckel hette den av karin Fossum. ganska bra bok men lite skum!!
Nästa tisdag kommer mamma och moster, jippi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback