Yes yes yes

Sverige vann mot Paraguay.... Jag e sååååå lycklig:) Var på jobbet och såg matchen lite då och då, som tur var tittade alla patienter på matchen så jag missade inte så många minuter:) Ska bli så kul att se matchen mot England på storbildstv på torget på tisdag:)  Just nu e jag övertygad om att Sverige vinner stort:)
Jobbar natt i natt, första natten av tre, känns tuuungt!
I dag har det varit ganska fint väder, David och jag har varit på stan och ätit lunch sedan köpte vi jordgubbar och gick hem. Jag åt nog en hel liter själv. Vi käkade jordgubbar igår också och då fick David en allergisk reaktion... Det är inte mycket han tål nu:( Trist för honom, och lite trist för mig...

Nu längtar jag till midsommar. Vi ska till henke och titti och fira. Kicki och Johan kommer nog också dit. Jag jobbar på dagen men är ledig dagen efter, många nubbar kommer det att bli:) Vi ska kanske bada i en badtunna också, om henke orkar städa den:)

I dag pratade David och jag om att flytta söder ut och helt plötsligt e inte David omöjlig, känns som en väldigt stor ljusning i mitt liv. Även om vi inte kommer att bli sörlänningar föralltid:) Tror att han kommer att må bra av att flytta på sig lite, herregud han har bott i Sundsvall i hela sitt liv. Försöker att få david att förstå att Sundsvall kommer inte att försvinna bara för att vi gör det:)

Vi satt vid hamnen en stund i dag, jag har nästan varit där varje dag nu sedan det blev fint väder. Jag tycker att det är så otroligt härligt att känna havsluft, så befriande och underbart. Jag vill verkligen förlova mig, gifta mig, nästan så att jag vill föda barn till havs:)
Nu ska jag surfa runt lite på denna otroligt snabba dator och hoppas på att vi får en lugn natt.

Heja Sveriges landslag och grattis alla svenskar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback