Sundsvall i mitt hjärta

så är det! När jag åker in i staden, när jag går på gatorna, ser mina gamla bostäder, fiken vi hängde på, naturen, allt... så känns det som om jag aldrig varit därifrån! Sundsvall är hemma, men det är ju Västervik också, splittrande, konstigt och lite skönt. Det är inte alla som har två hem :) Hur som helst så var det en märkllig känsla att umgås med mina sundsvallare och ha en mage, jag glömde nästan bort att den fanns... Blev irriterad när jag insåg att jag inte kunde skåla med mina vänner som vanligt eller när jag inte orkade dansa...
saknaden efter Thomas var mycket större än vanligt, kanske beror det också på magen... behöver honom varje dag!

Elin och Kristers bröllop var helt fantastiskt! De var otroligt vackra, i kyrkan var det en ovanlig stämmning med en lättsam och skämtsam präst (som villa kallas för prällen), festen var perfekt med god mat, dans och röjiga människor. Talen var väldigt rörande och som jag hade förväntat mig grinade jag mig igenom både kyrka och middag men jag var inte ensam :) Tack Elin och Krister för att jag fick dela er fina dag!!




   

Att träffa Lina, Jonas och ossian var också jättekul. Ossian har blivit en stor kille och vill numer gå hela tiden:) Han är fortfarande väldigt glad och snäll och världens sötaste:)
Söndagen spenderade vi på Birsta city, det blev en hel del shopping men det var behövligt.
Kvällen spenderade vi hemma hos Lina och Jonas, Kicki var också med så det var som ett av våra vanliga kvällshäng:)
    

Vi fick låna massor av bra barnkläder och en babybjörn av Lina och Jonas, prefekt! Thomas hade fått med sig en hel kartong med kläder från sina föräldrar, kläder som Thomas och Anna haft, det e kul:)

Tack alla för en superrolig helg i Sundsvall!!! Nu väntar jobb :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv för att du kom med din vackra mage!:) Dagen var magisk!

Skrattar när jag ser kortet på oss fyra, på senaste tiden har vi varit i olika skepnader, men det spelar ingen roll!!:) RG för alltid!;) SKöt om dig å hälsa Thomas så mycket!!

Kram!

2009-09-24 @ 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback