Väderskär

    

image319

Dagarna på Väderskär har varit underbara. Vädret har varit bra, kanske lite kallt i blåsten men anars bara sol. Nu känner jag mig redo att jobba en helg även om jag gärna hade varit ledig och åkt till skåne:)
På lördag ska J:et och jag partaja lite, förmodligen blir det en invigning av J:et och Markus altan:) Har precis pratat med Thomas, herregud vad jag saknar honom, känns som om det blir värre och värre men det kanske är för att man vet att slutat och början närmar sig:)

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Du vet överaskningen det är jag helt hundra på :) Laddar verkligen inför Öland. Var och shoppade lite linnen och en BH idag till exempel =) Många dagar och mycket kläder kommer ju att behövas!



Vi tar med vårt partytält i alla fall. Måste börja göra listor..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback