För er som är intresserade

av att se hur jag bor finns nu "min" lägenhet till salu på hemnet. Adressen är storaträdgårdsgatan 2B. Jag lovade ju faktiskt mina sundsvallare att jag skulle lägga ut bilder på mitt nya boende men har ju inte riktigt blivit av, men nu har ni chansen att se lyan:)
Jobbar i helgen och det är superlugnt, skönt för omväxling:)

Renoveringen på Carsimirsborg är i full gång, Thomas är otroligt snabb och duktig, jag har bara knackat kakel hittills:)

I morgon, om det inte regnar, blir det Väderskär.

I torsdags hade vi afterwork, drinkar, god mat, massa snack och sen avslutade vi med sex in the city bion:) Perfekt kväll:)

Snart får jag gå hem till hjärtat!

Trevlig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback