Pustar ut

idag efter 2 jobbiga dagar på sjukan, mycket att göra, svårt sjuka patienter och jag är helt enkelt alldeles för blödig!!! Jobbar 2 nätter nu sedan är det semester och jag kan lova att jag kommer att njuta! En helg i Sundsvall innan det bär söderut.
Fredag: Fira Emil som fyllt 20 år.
Lördag: David och jag har varit tillsammans i 4 år(på söndag), så vi ska ha det mysigt:) Davids pappa kanske kommer och fikar också, spännande!
Söndag: Tåg med många byten sedan väntar Dansvecka i Malung, tjoho vad kul det ska bli:) Bara J:et och jag:)

Just nu har jag tvättstugan och försöker att röja lite i lägenheten samtidigt. På eftermiddagen ska jag träffa Lina och Ankan på stan, en liten fika och lite shopping kanske:)

I går fick jag ont i hjärtat. En av mina bästa vänner ringde och var superledsen... Det finns inget värre än när de människor man tycker om är ledsna, tänker på dig vännen!!! Du vet att jag finns!

Just nu lyssnar jag på Arvingarna, nostalagi på hög nivå kan jag säga, men man måste ju ladda inför malung:) Vi har fortafarande ingenstans att bo i Malung men J:et säger att hennes bil är bekväm... vet inte om jag tror på det.

Mamma och pappa: Jag kommer hem på tisdag, ska försöka att ta swebuss till Björnsholm, lär väl komma på kvällen!

Vi har varit hundvakt åt världens sötaste hund, Ingo! Vill ha!
image142

Kommentarer
Postat av: malin skåne

Åååh gud vilken söt liten sak.
Och du jag är avis, vill med ha semester. Vi har ej förräns i slutet av augusti... iaf framför oss!:P
Kram

2007-07-11 @ 15:50:14
Postat av: Maria

Men ååh, är han lite söt!:)

2007-07-11 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback