Bränd och flagnar

Ja, nu har man verkligen en härlig hudkostym:) I går var Muffen och jag på sporthallsbadet och solade i 4 timmar, brände mig jättemycket på framsidan och ÖGONLOCKEN! I dag på morgonen hade det mesta lagt sig utan ögonlocken som var helt uppsvälda... Så i dag tog jag det lungt med solandet och gick bara till hamnträdgården och låg och läste, låg där en timma och brände hela baksidan, solen måste vara extremt stark i år. Min rumpa håller på att brinna upp! I går eftermiddag satt jag, Lina, Ankan, Robin och david vid ån och åt Thaimat, hur mysigt som helst, ÄLSKAR verkligen sommaren:) Det enda som e negativt e att jag aldrig kommer iväg å tränar:(

Nu sitter man på sjukan igen, som tur e ska jag bara jobba 2 nätter i rad:) I dag gjorde jag jättegod kyckling i ugnen med soltorkade tomater och fetaost i mellan:) Mums, nästan så David blev lite imponerad:) Har gjorde en god sallad också med riven vitkål, morötter, lök och en dressing över:)

I helgen är david ledig, vi får nästan aldrig vara lediga tillsammans:( Han jobbar hela gatufesten, det e verkligen tråkigast med hans schema:(

I går pratade jag med J:et, har inte pratat med henne sedan hon var här i april. Hon mådde bra i af:) Hon hade blivit bjuden av jobbet till fotbolls VM, hur lyxigt e inte det då? Jag kanske inte hinner åka till henne i sommar, men vi bestämde att jag åker dit i höst istället, då kanske hon har fått en egen lägenhet också. Ankan du har väl inte bangat på att följa med?:)

I morgon börjar dansveckan på Öland, känns konstigt att inte åka dit. Var ju inte där förra året heller men i år ska J:et dit. Måste skärpa mig och komma iväg på lite sommardans!
I går färgade jag håret, så nu kan ni kalla mig svartrockare:) Är nöjd med klippningen men färgen blev för mörk:(  Men men det kommer ju att blekas fort i solen.
Hoppas att det blir en ganska lugn natt.
Godnatt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Det där tar jag som en förolämpning! *ler*
Här bangas ingenting.. ser fram emot en vild helg i Stockolm till hösten :P *Ohh vad jag blev törstig* =)

2006-07-01 @ 10:01:16
Postat av: Malin

Haha, det låter bra det:) Då ska det röjas och shoppas, men röjet behöver vi nog inte oroas för, J:et fixar nog det:)

2006-07-01 @ 17:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback