På skakiga ben

lämnade jag träningen i morse! Gick på mitt första pumppass på säkert 2 år... Herregud vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon, känner redan nu hur jobbigt det är att bära på herman!
Träningen fortsätter att gå bra, tränar nästan varje dag. Har inte vägt mig än men det känns som om ag gått ner i vikt... Det viktiga är ju att jag kommer i mina kläder igen!

Herman gör stora framsteg. I förrgår började (tjuvstartade) vi med smakportioner, morotspure stod på menyn. Han spottade nog ut det mesta men i dag kändes det som om han fick i sig ganska mycket, det kunde man även se på de efterföljande oranga spyorna.
I kväll kanske det blir bananpure:) Han har suttit lite i en barnstol men än så länge e han lite för vikglig. Nacken är stabil men ryggen känns ostadig.
Farmor och farfar verkar gilla honom mycket, och hur kan man inte göra det :)

Renoveringen av salen (en lägenhet som vi ska kunna bo i när vi är här i Bonnarp och hälsar på), går bra. Seg som sirap men det går ju framåt. Min förhoppning var att vi skulle kunna bo där iaf halva maj månad men vi får nog tillbringa tiden på pojkrummet. Det går bra men det e ganska omysigt:)
I dag har Anna och Karin börjat tapetsera iaf så det kommer ju göra att det känns nästan färdigt:) Ska försöka att lägga ut några bilder när det e klart för det är ett otroligt fint rum.

Längtar lite till lördag för då ska jag nog köpa min favorit, mörk chocklad med havssalt :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja du Malin, jag gick på mitt första pumppass i går o jag blir bara stelare och stelare, benen är typ döda snart...jag är värre än 90 åringar. Men kul var det :) hoppas att du inte får så ont i morgon. Kram

2010-05-13 @ 20:10:26
Postat av: Ossians Farmor Gunlög

Jag har inte ord för det som hänt er. Detta får inte vara sant !

Jag tänker så mycket på dig och Herman, men jag kan ingenting göra.

Gode Gud, ge Malin styrka, jag ber, jag ber.

Thomas mitt upp i livet, med en fin familj, med framtidstro, glädje och kärlek till dig Malin och Herman. Så rycks han ifrån livet.

Varför ? Varför ?

Att varje morgon - om du lyckats sova, vakna och undra om det är sant. Att inse, att det tyvärr sant. Att försöka komma igenom dagen. Se på Herman och tänka dina tankar. Tänka på Thomas, som inte får se Hermans utveckling, inte få vara med dig och Herman och få uppleva er samhörighet.

Jag hoppas att ni får mötas i en annan dimension. Jag tror och hoppas på det, så småningom.

Hälsningar med mycken värme och omtanke

Gunlög Hed

2010-05-23 @ 12:17:28
Postat av: Malin-mamma till Sam

Alla styrkekramar i världen till dig och Herman!!! Omge dig med vänner, och nära! Tänker på er!!!

Postat av: Catharina

Åh Malin! Har precis förstått vad som hänt dej!! Fruktansvärt! Tänker på dej!



Ta hand om dej o finaste lille Herman så gott det nu går....



Jättekram!!!

2010-05-26 @ 20:37:49
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Karro

Vi tänker på er. Livet är så orättvist! kramar Karolina, Jonas och Frode

2010-05-27 @ 19:52:43
URL: http://karolinakjorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback