På plats

i skåne!
Fem dagar har redan gått.
Vi har det bra iaf. Thomas jobbar mest men vi har hunnit med en shoppingdag i Helsingborg och valborgsfest! Herman och ag fördriver dagarna med att promenera, sova, äta och slappa :) Jag försöker att göra lite vettigt i hemmet också för att underlätta lite för Karin och Mats.

Jag har köpt ett månadskort på ett träningsställe här i ängelholm så i morse kl. 7.30 hämtade Camilla (Thomas kompis Johans tjej) upp mig och kl 08 startade spinncore..
Var berädd på att det skulle vara sviiinjobbigt och det var det :) Spinningen gick ganska bra, jobbigt såklart men coren.... Herregud vart är mina mag-och ryggmuskler??
Jag ska försöka att träna minst 4 gånger i veckan, gärna varje dag om kroppen tillåter. Mitt mål med skånevistelsen blev helt plötsligt att förlora så mycket fett som möjligt. Håller mig till godis och kaffebröd en gång i veckan och det har gått bra hittills. I morgon blir det bodystep, spännande. Känner iaf att det är vansinnigt kul att vara igång och träna igen.

Hermans sömn har blivit mycket bättre. I går natt och i natt sov han från 22.04.30, det gillas kan jag säga! Efter nattmålet somnar han om och sover till ca 07!! Känner sig extremt utvilad:) Tänk när man jobbade, snacka om att vara utvilad :) Men det fattade man inte då:)

Nu ska jag hjälpa Herman loss som fastnat fullständigt i en leksak:)

Kommentarer
Postat av: Lina B

Nu har jag uppdaterat mig på din blogg och läst några gamla inlägg. Han är så söt lilleplutten. Kämpa på med träningen! Du kommer att se ut som en fitnesstjej när vi ses om tre veckor:)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback