skånebilder

en blandad kompott från skåne.. Hermna träffar gammelmormor, Lisa och sin blivande gudfar. Jag myser med Herman i soffan i Bonnarp. Middag i Bonnarp. Anna och Kalle...
       

Tänk att ett så litet liv kan skapa så mycket känslor. Kan titta på honom i timmar, luka på honom, hålla honom... Tänk att han är min son, livet är bara för bra!
Ingening komer någonsin att bli som tidigare, vi har tagit ett steg till och jag kan inte bli lyckligare. Thomas, Herman och jag, jag bara njuter!

Han ler mer och mer...


Nu kommer snart ina arbetskamrater på besök, ska bli så kul. Har saknat dom!!

Sen är det fredagsmyyyys:)

Kommentarer
Postat av: johanna

Jättefina bilder! Han är väldigt söt er son. Kram!

Postat av: Emeli

Så underbart söt han är lille Herman :) Måste snart få träffa er! Kramar

2010-03-12 @ 16:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback