Trevlig kväll!!

Eller hela helgen har varit jättebra, trots att jag hellre hade gjort något annat!
I fredags blev det lite shopping i västervik med mamma och pappa. Känner mig inte så inspirerad att handla kläder till mig men det blev lite till parveln iaf.
Efter Västerviksbesöket fick jag inta soffan någon timma innan Thomas kom hem och vi återvände till Västervik för att gå på Bio och käka på Harrys. Såg Snabba cash som vi både tyckte var sådär, helt ok men rörig. Ingen biofilm tycker jag. Kände mig som jordens största flodhäst efter 2 timmar i en biostol men jag stod ut att sitta en timma till och käka på Harrys. God mat och mysigt att gå på restaurang, förmodligen dröjer det till nästa gång:) Äntligen hemma var soffan helt underbar:)

I går tog vi det lugnt, fikade med mamma och pappa på förmiddagen. Kvällen spenderade vi hemma hos Sofia och Andreas, där lagade vi mat, tittade på film, åt godis, åt kräftor och räkor och spelade spel. En supertrevlig kväll med väldigt mycket skratt:) Kändes så bra att göra något roligt, att inte tänka på den sprickfärdiga kulan.

I dag har mamma och pappa varit här igen och fikat, underhållande för mig. Thomas är och tittar på ett jobb. Har bakat bröd och ska snart börja med middagen. I kväll blir det Falk och En annan del av köping:)

Nu måste ju magen har sjunkit lite?? När man sitter känns det iaf som den ligger i knät och det har den inte gjort förut:) Barnmorskan sa att det inte är alla magar som sjunker, kan ju alltid hoppas på att min är en sådan...


Kom ut nu din lilla krabat, vi väntar ju på dig...

J:et var ju här och laddade över gamla bilder till mig. Måste lägga ut lite gamla godingar:)
           

Här kommer en bild på min hunk också, tog den i Malugn. Vi var inte tillsammans här men blev det ca 1 månad efter...


Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det lät mycket trevligt det du gjort i helgen ;) önskar jag hade den orken men tyvärr inte.

Dom har god mat på Harrys, vi va där förra helgen och åt oxfilétoast mums har du några förvärkar än då?

2010-01-17 @ 17:25:59
Postat av: Catharina

Nu kommer nog bebis snart!! Lycka till Malin!!!:-)

Postat av: MalinW

Vilken väntan! Nu när jag ser magen framifrån så är jag ganska säker på att det är en tjej som kommer:)

2010-01-17 @ 21:09:29
Postat av: Kristina

hej hoppas att bebben har kommit nu vilken fin mage.. ha det så bra

kram

2010-01-17 @ 21:22:29
Postat av: Kicki P

Kul att du skriver mkt på bloggen. Fint kort på din hunk måste jag tillägga :-)

2010-01-17 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback