Tens

Provade den igår på min onda rygg. Vet inte om den hade så stor effekt, blev något bättre i ryggen men det var nog för att det istället gjorde svinont av stötarna.. Kopplade bort den och tog en dusch, la mig i soffan och drack te, det gjorde susen:)
Ryggontet var inget tecken på en begynnande förlossning utan snarare sviterna av att jag städat ut julen!

Gravidstatus är nog som tidigare... Stor mage, ont i ryggen, svullna fötter och händer men annars mår jag bra. I morgon ska vi till barnmorskan, hoppas att hon ska ge mig något tecken på att det kan vara på g... I dag är det exakt en vecka till beräknad förlossning, bara så att ni vet:)

Min förkyldning är något bättre men fortfarande illa!

I dag kanske J:et kommer hit och sällskapar mig lite. Det beror nog på om de har kunnat ploga vägarna. Har ju kommit drivvis med snö. Om hoin kommer ska jag nog göra våfflor, det vore gott:)


Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

Mums vad gott med våfflor!!!!

Postat av: johanna

Åh tänk att det snart är dags.. ! Vila och te låter toppen tycker jag. Bra mot både förkylning och ryggont. Kram johanna

2010-01-08 @ 12:45:43
Postat av: Nina

Tens har jag med mot min foglossning, tycker inte det hjälper men lindrar lite, om det gjorde ont kanske du hade för mycket på ;)

Hoppas din bebis kommer snart!

2010-01-08 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback