Social helg!

Underbart att träffa lite folk:)
I fredags var jag och Thomas hos barnmorskan. Blodtrycket hade stigit igen, (155/90), så vi ska tillbaka på onsdag för ny kontroll. Annars var allt bra. Besisen var fortfarande inte fixerad utan ruckbar.
Efter det träffade vi Emelie på stan och tog en lunch, trevligt:) Sedan blev det storhandel, ett besök på janne banan och husvisning  på landet! Thomas blev förälskad i huset och läget, jag blev tvungen att göra honom besviken :( Tror jag skulle bli galen av att bo SÅ mycket på landet, huset var ok men behövde renoveras helt.

Lördagen fikade vi med mamma, hälsade på J:et och spenderade kvällen med Emelie och Martin. God mat och trevligt sällskap, underbart att få umgås med en massa människor. Känner mig verkligen isolerad!!

I dag söndag har vi fyllt frysen med piroger och pysslat en del här hemma och shoppat på tradera.

Känner mig fortfarande inte tokless på magen, det kan bli värre men jag vill verkligen att det ska hända något snart! Jag har ju tippat på den 10 jan hela tiden men det verkar inte stämma :(

Tycker fortfarande att magen är ganska hög, eller har den kanske sjunkit lite? :)


Som ni ser, inga bristningar än men många säger ju att de fick dom när de gick över tiden. Ytterligare en anledning till att lill*n är varmt välkommen ut:)
Nu är namnen spikade i alla fall:)

Ska göra köttbullar och potatismos nu, finemang!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad nyfiken jag blev på namnbestämmandet!!:) Det är så himla kul med namn, men samtidigt jättesvårt. Jag kommer bara på namn som nära vänner har planerat att döpa sina barn till. Fast först ut gäller väl?;)

Hoppas ni slipper vänta alldeles för länge på den lilla!

2010-01-11 @ 09:49:11
Postat av: Nina

Jättefin mage du har ju ;) jo den ser ut att ha sjunkit ;) Det har min också gjort redan!

2010-01-11 @ 10:01:50
Postat av: Sofie Alvarsson

Hej Malin, oroa dig inte för bristningar på magen. Du kommer inte att få några! Jag smörjde magen regelbundet och jag har inte fått en strimma. Trots att jag gick över 14 dagar. Tyvärr tror jag att ni får vänta på er bebis. Din mage ser inte ut att ha sjunkit nämnvärt. Jag tror att bebisen kommer den 21 januari. Har ni någon vadslagning igång?

Kram

Sofie

2010-01-11 @ 15:59:51
Postat av: Kicki P

Vad spännande att det är så nära nu! Ska bli roligt att höra vilket namn det blir också.

Lycka till! Tänker på dig!

Kram/Kicki P

2010-01-11 @ 21:33:14
Postat av: fia

lycka till nu! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback