Yes

en bra natt.... Känner mig som en ny människa, även om jag inte ser ut som en..:) Herman somnade kl. 22 och vaknade och åt kl. 02, 06 och 10, kan det bli bättre? Han hade inte heller svårt att somna om mellan matningarna, tog kanske 15 min innan han slocknade... i vår säng men ändå:)

I dag kommer Birgitta, Klas, Robert och J:et på besök, ska bli kul att visa våran lilla Herman:)

I går åkte Anna hem efter att ha varit här i några dagar. Vi fick lite vardagslyx med god mat, Herman fick träffa sin faster och vi fick umgås några dagar, jättemysigt!!

   

Försöker nu att sluta med amningsnappen men det är svårt. Herman vet inte hur han ska suga och jag tycker att det gör outhärdligt ont!! Ska kämpa med det för jag vill verkligen bli av med den!

Kärlek....


Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Såååå himla fin liten kille! Visst är det ljuvligt med bebis! Kram till er

Postat av: Sofia o Hugo

Myyyys! :D Fina bilder, å då särskilt på er lilla Herman!!!

2010-02-08 @ 12:04:55
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Sandra

Så mysigt!!! Han är supergo, ser fram emot att träffa er. Hoppas du orkar kämpa på med amningen, jag vet hur fruktansvärt ont de gör men härda ut för det är värt det. Det finns som korgar att köpa på bb som man kan ha mellan amningarna. De tyckte jag var jättebra, såren läkte jättefort.

Kram

2010-02-08 @ 12:14:22
URL: http://sandrabohm.blogg.se/
Postat av: Sussie

Japp, dom där amningskorgarna finns även på babyproffsen och dyl. För att det inte ska bli så instängt och fuktigt :)

Bra amningsinlägg är också a och o tyckte jag.

Hade några som heter typ Pigeon eller nåt sånt. Köpte på babyproffsen. Lite dyrare men väl värt pengen :P

2010-02-08 @ 15:25:04
Postat av: Lina B

Men Maaaalin, har är ju underbart söt! Gud vilket litet underverk! Jag längtar så mkt tills vi får ses! Massor med kramar från hela familjen

2010-02-12 @ 16:52:01
URL: http://vintertjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback