Skåne närmar sig!

Det är verkligen inte långt kvar tills vi åker till skåne och stannar där i en månad. Blir svårt att packa för en hel månad... Ska bli kul iaf och komma iväg. Lite miljöombyte och Herman får träffa sin farmor och farfar igen. Planerar att gå måycket promenader när jag är där, kanske komma igång med lite löpning. Vårshoppa lite. Kankse en sväng till Ullared. Vore även kul att se Danmark på våren. Mycket dopplanering och en del fix i salen.
Kommer säkert att kännas lite konstigt att vara hemifrån så länge också men det ska nog gå bra, jag är ju med mina juveler :)

Herman har blivit frisk och det är fantastiskt. Har fortfarande dierreér men det e ju svårt att avgöra om det e normalt eller inte. Han e glad och pigg som vanligt.
Sötisen:


Den här veckan och nästa är i stort sett fullbokad.
I morgon: Stan med mamma.
Torsdag: Mammabarnfika med Annsofie, Anna och Sofie.
Fredag: Mördarrundan med Albertina, Sofie och Jessica.
Lördag-söndag: familjemys och jag kanske ska på dans i Linköping:)))

Måndag: Vaccination på bvc och jag ska KLIPPA mig :)
Tisadg: ?
Onsdag: ?
Torsdag: åker vi till skåne!

Längtar verkligen till månadg då jag ska klippa mig. Det var ju ett tag sen om man säger så:) Håret har verkligen förändrats under och efter graviditeten. När jag var gravid blev håret mycket lockigare och tjockare och nästan aldrig fett. Än så länge har jag inte tappat så mycket hår, alla säger ju att man gör det efter graviditeten. Jag håller tummarna för att jag är ett undantag.

Måste passa på att gratta Ankan som tagit körkort, grattis ankan och kör försiktigt!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Det låter härligt med långsemester. Jag har börjat tappa hår ganska nyligen, det har lugnat sig lite men det var så man var lite rädd där efter duscharna ett tag. :0



Han är så gölli, er lilla Herman!

Postat av: Anonym

Härligt med lite ombyte! Tycker att det är så trist att vi inte kan pressa in Hermans dop i kalendern men men så är det.



Det är helt sjukt att jag har det där kortet nu! Kan inte fattat =)

2010-04-20 @ 22:13:05
URL: http://dansanka.blogg.se/
Postat av: Emeli

Hej Malin! Låter mysigt med semester :) Nu måste vi snart boka in en dag, var jue hur länge sen som helst jag träffade dig. Lilla Herman har jag ju bara sett en gång! Hoppas allt är bra med er! Kramar

2010-04-22 @ 20:39:21
URL: http://emelinordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback