Helgens bild!

Helgen har som vanligt gått superfort men vi har haft en väldigt bra helg!
Fredagen var vi hos J:et och Markus på grillningspermiär. Underbart gott! Där var även Maria och hennes familj, kul att träffas, det blir alldeles för sällan!

En bild på mina bästa barndoms vänner Maria och J:et:


Det blev ett glas vin, igen :)


Lördagen var vi i Heda. Planen var att vi skulle skjuta lerduvor och det gjorde vi men i regn och rusk. Herman och jag satt kvar i bilen och det passade oss perfekt:) Kvällen var som alltid i Heda, trevlig och massor gott att äta!

I dag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Kan behövas efter två sena kvällar. Var hemma runt kl. 24  både freag och lördag. Herman har sovit bra men vaknar oftare för mat nu!

I dag fick vi ett spontanbesök av Sofie, Erik, Tindra och Molly. Vi tog en promenad och fikade, trevligt och kul:)

Helgens bild är på mina absoluta favoriter:


En bild från veckan som gått också, morgonmys:


Veckan som kommer blir det vägning på bvc och förhoppningsvis en date med Ellenor, mördarrundan och säkert fler mammabarnträffar :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Härliga bilder!:)

2010-04-12 @ 07:29:09
Postat av: Lena Isaksson

Åh vilka fina bilder Herman är så söt jag skulle vilja hålla om honom NU

2010-04-12 @ 12:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback