störda, sköna, sjuka men de allra bästa!!!

Mina vänner!!
En del nya
En del gamla
En del föralltid

Ni är bäst!!

            






Som jag kan sakna mina sundsvallare!!
Livet förändras verkligen, det trodde man inte när man gick där i korridoren på mittuniveritetet... Jag älskar mitt liv nu men det gjorde jag då också!
Den roligaste tiden i mitt liv kommer nog alltid att vara den i Sundsvall, även om kommande tid kommer att vara den bästa i annan bemärkelse...

Så Lina, Kicki, Muffen, Ankan och Biggis jag saknar er som fan!

Efter nästan 2 år känner jag att jag kommer att få ett minst lika värdefullt liv i Västervik, det tar tid att bo in sig och känna efter. Tackvare mina fina vänner på avdelningen känns det som om det finns hopp :)
Givetvis är J:et en stor del, hon är och kommer förbli en av de allra närmaste och bästa vänner!

Nu väntar en tårta som ska bakas och ett jobb!!

Hej hopp!!


Kommentarer
Postat av: Lina B

Vad länge sen vi hördes! Jag är ledig imorgon med Ossian, kanske vi kan höras! Vilka läskiga drömmar med ormarna! Man blir ju galen av att inte få sova ordentligt. Jag drömde också mkt under graviditeten. Hoppas du mår ok! Du kommer alltså själv till helgen. Synd att Thomas inte kommer, men då få vi rå om dig själva då:). Jag ska försöka sluta då och hämta dig på tåget. Annars kommer mina grabbar istället. När åker du hem? På lördagen när du är på bröllopet ska jag spela fotbollscup. ANnars är all min tid din:)



Många kramar! Saknar dig!

2009-09-09 @ 13:26:51
Postat av: Ankan

Underbara, underbara, fantastiska Malin! Saknar dig som fan jag med. Åren vi delade med alla sina glädjeämnen, tokigheter och förtroenden kommer alltid att finnas kvar i minnet! Din avskedsfest... puh den går inte ens att tänka på fast det gått två år. Tårar helt enkelt. =)



Längtar tills vi ses!



Kramar och hälsa födelsedagsbarnet!



kärlek

Postat av: Elin

Du saknas också!!:) Ska bli så kul att ses nästa helg..fast jag kommer vara ett nervvrak!:)Kram!!

2009-09-11 @ 10:58:20
Postat av: Lina V

Ja det ska bli jätte kul att du kommer nästa helg! haha ja inom mittuniversitets väggar har man många fina minnen, otroligt rolig tid men det var nog tur att vi tog oss därifrån så vi kunde bli vuxna:)

2009-09-11 @ 16:41:15
Postat av: Kicki P

Åh gud så kul att se de gamla bilderna! Malin, jag saknar verkligen tiden då du bodde i Sundsvall och vi hängde varje dag!! Även om vi inte hörs på tel så ofta så kommer alltid att räkna dig som en av mina bästa och närmsta vänner!

Kramar

2009-09-14 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback