Magbild v. 22

Den växer...




Tiden har från att gå mycket långsamt börja springa iväg.. Går in i v. 23 i dag, fattar inte att halvtid redan är passerat...
Jag mår fortfarande bra men har ont i min svanskota. I lördags var vi på kräftskiva och då dansade jag kanske max 5 bugg och det gör jag inte om... Var i och för sig betonggolv den här gången också... Tröttheten har inte kommit tillbaka, känner att jag har mycket energi:)

I kväll blir det jobb!

På fredag bär det av mot Sundsvall, underbart. Det blir en kort visit och tiden är fullbokad men som jag längtar:)

Nu ska jag försöka att framkalla lite kort sedan 2 år tillbaka men det vill sig inte, något tips på en bra nätsida??

Har föresten ätit den godaste frukosten på länge, fil med massor av nyplockade björnbär i, syndigt gott:)

Kommentarer
Postat av: Sussie

http://www.frontweb.se/prefix/cl6zW51HBeJcqX

Här har du en kanonsida att beställa bilder på. Dom blir jättefina och det går snabbt.

Visst går tiden snabbt, det är helt otroligt. Man tror att man har all tid i världen men icke :)

Kram

2009-09-14 @ 13:20:22
Postat av: karro

Extrafilm.se är riktigt bra också.

2009-09-21 @ 09:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback