Husvisning

Hur ska man kunna ta ett beslu att: Det här huset köper vi???

I dag har vi varit på en visning i Gamleby. Huset hade både för och nackdelar men mest för... frågan e ju bara hur mycket och vilka nackdelar ska man stå ut med???

Om ni vill se huset finns det på hemnet, västerviks kommun, branta backen 2!!

Hur som helst kändes det underbart att gå där på visningen tillsammans med Thomas. Kände mig så lycklig över att vara med honom, bära vårt barn och leta efter ett perfekt hus till oss, romantiskt så säg:)
Livet känns just nu väldigt omtumlande, det är mycket som händer både i och utanför min kropp. För det mesta är jag glad men ibland kommer osäkerheten och ovissheten krypande. Livet förändras och vi med det men hur kommer det att bli? Hur kommer jag att bli? Hur kommer Thomas att bli? Vad händer med kärleken, med oss?

Har alltid tänkt positivt på att vänta barn, att det är mysigt. Men jag vet inte om jag kan säga att det stämmer.... Kroppen förändras väldigt mycket, och vad händer med den efteråt? Man har ingen som helst kontroll över känslorna, tårarna och de tvära kasten. Man blir begränsad i sin rörlighet och vad man kan göra och framförallt äta... Tröttheten är ett faktum, Man blir kissnödig hela tiden, svanskotan känns krossad, Illamåendet är borta nu men var jobbigt i 12 veckor! Givetvis är det mysigt också, när man känner de första sparkarna eller när man ser det lilla livet på ultraljudet... Så mycket känslor och förväntningar. Att vänta barn är ingen dans på rosor men jag vet redan nu att det kommer att vara värt det! Jag väntar och längtar....

Skulle aldrig klara det här utan Thomas, min kärlek, mitt allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad fint huset såg ut!! Vi kollar också på hus men i Göteborg ... Tyvärr är prislappen lite större där för sämre hus .... Hoppas ni hittar det ni söker kram Karolina Kjörling

Postat av: Ankan

SÅ roligt att ni tittat på hus. Jag tycker att det är så läckert med ert barn... jag är farsinerad. Jag önskar er ALL lycka som går att få :)



Nu ska jag in på hemnet ;)



kramar

2009-09-04 @ 17:22:33
URL: http://dansanka.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, bara man är inställd på att jobba för relationen mellan varann så går det bra! Självklart blir er kärlek satt åt sidan för en tredje som kräver 110% uppmärksamhet. Det brukar kunna vara jobbigast för pappan då han kommer på tredje plats. Men är man säker på varandra å visar varandra respekt å kärlek så fixar man det! Jag har nog aldrig varit så kär i Krister som första tiden.:) Men som mamma måste man bjuda in, för oss blir saker å ting självklara. Svamlig kommentar men hoppas du förstår!? Ni kommer fixa det där galant, det är jag övertygad om!! Vi ses om två veckor. KRAM

2009-09-06 @ 14:26:41
Postat av: LIna

Älskade vän!! Jag vet hur jobbigt det är och att det är en myt att det är härligt och mysigt. För det mesta är det inte så kul att vara gravid... Men du, det är värt det när man får det lilla knyttet!! Ni kommer att klara det fantastiskt bra och lill-Rut kommer att vara underbar! Ni har en fantastisk resa framför er som framför allt börjar när Rutan tittar ut och gallskriker:) Det är bara att stå ut fram tills dess:)



Nu ska jag kolla hemnet.



Många kramar

2009-09-07 @ 09:45:09
URL: http://vintertjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback