grått och lera!!!

Det är verkligen nackdelen med att bo på vischan!! Hela gårdsplanen är som en lervälling efter allt regn. Gummistövlar alltid!
Dagar som i dag kan jag verkligen sakna Sundsvall och alla mysiga fikaträffar på waynes...

Helgen har varit superbra trots dagens regn:) I fredags och i går var det ju strålande sol och det var underbart. Fredagen spenderades med Emelie. Vi tog en långpromenad, fikade och fortsatte kvällen hemma hos Cilla med hemmagjord pizza och idol. Superkul att träffa arbetskompisarna... men jesus vad sugen jag var på rödvin!!!

I går var vi bara hemma och tog det lugnt. Slipade och oljade matbord, bakade lussekatter, middag och filmkväll, precis som en lördag ska vara! Pensinärsvarning kanske:)

I kväll blir det Bio och Bröllopsfotagrafen, hoppas att den e bra!!

Fortsätter att fynda på tradera. Var vunnit en skomakarlampa och leder just nu flera auktioner med bebiskläder.

Måste lägga ut en bild på min hunk från i sommeras, han fixar grillat:) Gud vad tiden går fort, känns som om det var sommar för bara någon vecka sedan.... om 7 veckor kanske vi har en bebis.. overkligt!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, vi är redan i v 16. Tiden går som sagt sjukt fort. Tycker inte det var längesedan du, jag och Lina hade vår singelklubb. Haha! Och snart har vi varsin bebis du och jag. Ja, Lina med kanske. Haha!

Bebisen verkar vara en jäkel på det här med svenska språket, så den kan säkert säga mamma när den föds. :) Vi vet inte vad det blir och jag tror inte vi ska ta reda på det heller. Det känns som att det är en kille, men man vet ju aldrig. Vet ni vad ni har där inne? Spännande att det är så nära för dig nu. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback